Tällä hetkellä minulla on tosi onnellinen ja hyvä olo. Sille ei ole mitään erikoista syytä, kuten, että olisin rakastunut, niin kuin yleensä saattaa syynä olla. Olen tajunnut hiljattain, että loppujen lopuksi onnellisuus koostuu pienistä asioista ja hyvä mieli voi tulla ihan pienestäkin jutusta. Jos on hyvä olla ja hyvä mieli, on yleensä onnellinen ja toisin päin, mutta tietenkin hyvä mieli voi tulla hetkittäin masennuksenkin keskelle. Jos masennus ei siis ole kauhean syvä. Onnellisuutta ei edes aina ajattele, mutta kun kuulee muilla olevan joitain pahoja ongelmia tai kuulee Afrikan nälän hädästä tai muusta vastaavasta, alkaa ajatella ja tajuaa, että itsellä on loppujen lopuksi kaikki tosi hyvin ja onnellisesti. Siinä vaiheessa omat pienet ongelmat kuin pienentyvät, kuin ne kunnioittasivat jotenkin isompia ongelmia.

Mistä hyvä mieli sitten voi tulla? Tietenkin siitä, jos rakastuu ja se toinen vielä rakastuu sinuunkin. Hyvä koenumero, hauska ilta, kehut ja onnistunut urheilusuoritus ovat myös hyviä asioita kohottamaan hyvää mieltä.

Minun kohdallani tämä hyvä mieli on noussut siitä, että ensinnäkin torstaina harjoituksissa toukkari-hyppyni onnistui todella hyvin monta kertaa, sitten eilen olimme koulun kanssa kirja- ja ruokamessuilla, missä näin Milla Paloniemen (Niille tietämättömille "urpoille" jotka eivät tiedä kuka tämä suuruus on tiedoksi, että hän on Kiroilevan siilin äiti, ei siis millään pahalla. :D:D), jota haastateltiin siellä. Minä olin tietenkin kuuntelemassa eturivissä ja sen jälkeen hyökkäsin nimmarijonoon. Hän piirsi omatekemään lempilaukkuuni kiroilevan siilin ja kirjoitti alle nimmarinsa. Milla lisäksi kehui laukkuani: "Aiku hieno laukku." Mistä olin tietenkin tosi ylpeä, koska laukku todellakin on omatekemäni ja sen vuoksi myös siis persoonallinen. :) Muutenkin messuilla oli tosi kivaa. Tänään olen menossa sitten S:n kanssa pitkästä aikaa elokuviin, minkä jälkeen heille ja tiedän, että meillä tulee olemaan hauskaa. Meillä on aina. :D Toivon, että tämä hyvä mieli on tullut jäädäkseen. :)