Kuinka moni on huomannut, että aluksi jotain asiaa ihmiset vihaavat ja sen jälkeen, kun se tulee muotiin, yhtäkkiä he kaikki rakastavat sitä. Vain harva pitää tiukasti vanhasta mielipiteestään kiinni. Olen joissain asioissa syyllistynyt tähän itsekkin, mutta joissain taas olen pitänyt mielipiteestäni kiinni. Otetaanpa esimerkiksi vaikka pillifarkut, nehän olivat muodissa joskus aikaisemminkin, joskin vähän erilaisina, minä pidin niitä aivan hirveän näköisinä ja moni muukin, mutta kun ne taas tulivat muotiin, todella moni oli heti ostamassa niitä itselleen, joskin vähän matalamman vyötärön kera. Minä en pillifarkkuja ole ostanut, minä en niistä pidä juurikaan...  Samoin on käynyt Japani-ilmiön kanssa. Minä ihastuin tähän jonkin aikaa ennen kuin se tuli muotiin, rakastuin ensin sen historiaan ja sitten musiikkiin, kirjojen kautta kulttuuriin ja katumuotiinkin. Moni on Japaniin ihastunut vasta sen tultua muotiin. Kaikki haluavat japanilaisia ystäviä, matkustaa sinne, oppia japania ja pukeutua kuin he, myönnän että minäkin haluan. Ovathan vaatetyylit upeita, kieli ja maa mielenkiinotoisia ja ystävät ympäri maailmaa tervetulleita tuttavuuksia. Minä kun haluaisin saada muualtakin ystäviä ja olen kiinnostunut muistakin maista. Lordinkin kanssa kävi, niin, että heti kun he voittivat euroviisut, yhtäkkiä kaikki olivat kiinnostuneita siitä. Näin käy yllättävän monen asian kanssa, heti kun jokin saavuttaa kuuluisuutta ja tulee muotiin. Ikävää on, että silloin alkuperäisetkin fanit useimmiten leimataan muoti-ilmiöiden perässä kulkijoiksi, mutta totuus paljastuu, kun asia menee taas muodista pois. Silloin vain todelliset fanit jäävät.