Punainen on yks mun lemppareista. Mä tykkään paljon punasista, punamustista ja punavalkosista vaatteista ja mulla onki mm. punaset housut. :)

Ruskean fani mä en oo koskaan ollu, se ei vaan jotenkin vaatteissa sovi mulle. Ruskeat hiukset mulla kylläkin on, ihan luonnostaan ja niistä kyllä tykkään. Niin ja on mulla yhet tumman ruskeet buutsit.

Harmaa ei oo yhtään mun väri, se on vähän liian vaisu väri mulle, mutta kyllä mä tiedän ihmisiä, joille se sopii tosi hyvin.

Beige on kanssa väri, jota mun kaapista ei oikein löydy. Mun rippimekko, -bolero ja -kengät oli kylläkin beigejä ja niistä mä tykkään, mutta arkivaatteissa ei jotenkin iske.

Valkonen oli ennen kanssa väri mitä mulla ei koskaan ollu päällä, mutta sitten ihan yhtäkkiä mä aloin pitään siitä tosi paljon ja nyt se on yks mun lemppareista, vaikkei mulla sitä vieläkään ihan kauheesti ookkaan. Valkosista housuista en muuten tykkää, paidoista ja huppareista kyllä. :)

Musta on jo pitkään kuulunu mun lemppareihin ja tulee varmaan olemaan number 1 mun elämässä. Sitä mun vaatekaapista kaikkein eniten löytyykin. :D

Liila kuuluu kanssa mun lemppareihin. Sitäkään mulla ei niin kovin paljoa oo, enemmän haluisin kyllä. Mun lempparireppu, jonka hiljattain ostin, on liilamusta. ^^

Pinkki(joskin ei tälläne vaa iha kunnon pinkki) on ihan kiva väri, valkoseen ja mustaan yhdistettynä. Liika on kuitenkin liikaa, eikä mulla pinkin värisiä vaatteita taidakkaan kahta enempää löytyä; kummatkin toppeja. Mä haluisin kylläkin pinkit Converset. =)

Vaaleanpunainen hmm... no en mä siitä väristä oikeen tykkää. Mulla on kyllä yhet vaaleanpunaset kengät, joista tykkään paljon ja mun kännykkä on sellane liilavaaleenpunanen. XD

Vihree on aikas kiva väri ja muutama vaatekappale senkin värisenä löytyy. Vihreet Converset on täl hetkel ykkösenä mun vaate haluumislistal. :D

Keltanen ...mä en taidakkaan omistaa mitään keltasta... ei ku hei, on mulla joku aurinkolippa keltasena. :D Keltane on kyl iha pirtsakka väri, tuo vähän valoa ja väriä elämään ja joskus niin harmaaseen arkeen. Keltasetkin Converset vois olla aika kivat. :D

Sininen on tosi kiva yhdistettynä mustaan, niinku kuviona mustassa piadassa esim., mutta yksittäistä ihan kirkkaan sinistä tai vaaleen sinistä vaatekappaletta multa ei kyllä löydy, tumman sinisiä kyllä.

Oranssi yök, muuta en voi sanoo, ei millään pahalla siis. Mä vaan en tykkää tästä väristä...

Siinä taiski sitte kaikki olla, tai ei ny ainakaa tuu mielee mitää muuta... :)