Viime aikoina ei ole oikein tullut kirjoitettua tänne paljon mitään, en tiedä miksi. Silloin kun aloitin blogin, oli vielä kaikki sanomatta, nyt on tullut aika paljon kaikki painavimmat mielipiteet tuotua esille, eikä niitä laimeimpia aina jaksa kirjoittaa. Välillä tulee jokin vahva mielipide, hyvä inspiraatio tai muuta sellaista, mutta sitten kun ei heti pääse koneelle, sekin jotenkin vain unohtuu. Toisaalta nyt on viime aikoina ollut niin paljon kaikkea, ettei koneellekkaan ole oikein kunnolla kerennyt, oli kokeita(viimeinen oli perjantaina, wuhuu!), hienoja ilmoja (tänäänkin ;) ), joku ihme perehdytys- ja haastattelutilaisuus, harkkoja ja vaikka mitä muuta, kavereidenkin kanssa haluu tietenkin viettää aikaa. :D

Tänään on sitten siis äitienpäivä. :) Oikee sopiva ilmaki just sen kunniaks. Meillä ei oikee koskaa oo mitenkää yltiöpäisesti juhlittu mitää juhlia, mikä on kyllä musta ihan hyvä vaa, mä en ainakaa itte jaksais olla koko päivää kaikkie huomion kohteena, saatika osoittaa sitä sitte muille. Onnittelut, kortit ja lahjat, sekä ulkona syöminen kuuluu meiän äitienpäivään. Niin ja se että yritetään välttää tappelemista ja vastaavaa :D.

Mä oon miettiny, että mitäs sitte, joskus tuhannen vuoden päästä, jos mulla on omia lapsia, ni mitä mä haluun tehdä äitienpäivänä, ni mä oon ainaki sihen tulokseen tullu, että kyllä se aamiainen sänkyyn vois olla iha jees, ja sitte ulkona syömässä käynti. Ja se ois tosi kiva, jos niillä lapsilla ei olis mitään harkkoja sillo, niinku mun pikkuveljellä tänää, mikä on musta aika törkeetä äitejä kohtaa... Mut ei sitä äitienpäivää mitenkää erikoisesti ja suureellisesti tarvii juhlia, ainakaan mun mielestä siis.

Mites te muut sitte vietätte äitienpäivää? :) Olis kiva tietää. =)