Noista seitsemästä totuudesta tuli mieleeni, että voisinpa oikeastaan saman tien esitellä kunnolla itseni. Tuo totuusmäärä kun on niin vähäinen ja kuinka moni teistä oikeasti edes tietää niin paljoa minusta?? Kaikkia ei ehkä kertomus tälläisestä suht tavallisesta tytöstä kiinnosta, mutta toivon, että edes joku jaksaa lukea, eikä enää sitten välttämättä mieti kovin kirjoituksiani. :D:D Jonkun verranhan kirjoitukseni kertovat minusta, mutta eivät niin kauheasti lopulta.

Olen siis 15-vuotias tyttö Turun kupeesta. Pituutta minulla on huikeat 160 cm ja olen normaalipainoinen. Minulla on ruskeat osaksi kerroksittain leikatut hiukset, jotka ulottuvat olkapäille, sekä otsahiukset ja liiloja raitoja. Voisi sanoa, että minä olen wannabe, siis ihan oikea wannabe, sellainen, joka haluaa olla kaikkea yhtä aikaa. Tämä näkyy mm. pukeutumisessani; yhtenä päivänä olen rokkari, toisena muodikas, kolmantena söpö, neljäntenä punkkari, viidentenä omaperäinen/outo, kuudentena omiin väsäyksiini pukeutunut ja seitsämäntenä rennosti pukeutunut. Minä en pukeudu sillä tavalla, kun yleensä pissisteinixien kuvitellaan pukeutuvan, enkä halua edes tälläinen olla, mutta lähes kaikkea muuta kyllä. En oikein osaa päättää omaa lokeroani, vihaanhan niitä, joten pukeudun aina mielialan mukaan. :D Eniten pidän rokkari-tyylistä, vaikka minua ainakin viime vuonna aika moni haukkui selkäni takana ja minusta puhuttiin punkkari- ja rokkariwannabeenä. Minun puolestani ihmiset, jotka ovat mieleltään niin köyhiä. saavat rauhassa haukkua minua keskenään, ainoa mikä merkitsee on se, mitä mieltä itse olen pukeutumisestani ja itsestäni. En myös osaa oikein päättää miksi haluan tulla ammatiltani, monet ammatit kiinnostavat. Muissakin se näkyy. Minä en käytä mitään peitevoiteitaja vastaavia, ainoastaan puuteria, en tarvitse enempää. Sen lisäksi ripsaria ja eyelineriä. Joskus jotain huulipunaa tai -kiiltoa, mutta harvemmin. Huulirasvasta olen riippuvainen. :D

Rakastan jäätelöä, suklaata, musiikkia, elokuvia ja ystävien kanssa vietettyjä hetkiä. Minulla on vain muutama ystävä ja liuta kavereita. En tule kaikkien kanssa kovin hyvin toimeen, mutta olen aika sosiaalinen ihminen. Olen aina ollut, vaikka alussa saatankin olla vähän ujon puoleinen. Omien luokkalaisteni kanssa olen vähän eri aaltopituuksilla, joidenkin kanssa vähän vähemmän ja joidenkin kanssa vähän enemmän. Minua pidetään jonkin näköisenä "hikkenä", sillä saan kokeista pääasiassa ysejä ja kymppejä, joskus mukaan eksyy muutama kasikin. Keskiarvonikin on pikkuriikkisen yli ysin, mutta en oikeastaan lue niin paljoa kokeisiin. Kerran tai pari alueen läpi edellisenä iltana ja kertaan tärkeimmät asiat. Voin jutella tunnilla, mutta kauheasti en siitä pidä, sillä haluan kuunnella, jotta asiat jäävät paremmin mieleen. Minulla on korkeat vaatimukset itsestäni. Pyrin nyt sitten lukioon, äidinkielipainoitteeseen, sillä rakastan kirjoittamista ja haaveilen mm. kirjailijan ammatista.

Harrastan siis cheerleadingia ja siinä ohessa lukemista ja kirjoittelemista, sekä ystävien kanssa hauskan pitoa. Olen kyllä aina viihtynyt yksinkin, tehden kaiken näköistä, jo pienestä saakka.

Ajattelen tosi paljon ja kaikenlaista. Joka ilta minulle tulee mieleen vähintään yksi asia, mistä voisin ihan hyvin tännekin kirjoittaa, mutta osa sitten jää unholaan, osa muistiin ja lopulta tänne. Tosi paljon jaan ajatuksiani parhaimpien ystävieni A:n ja S:n kanssa. He ovat kaksi tärkeintä ihmistä minun elämässäni perheen lisäksi. Minut ovat ystävät pettänyt muutamaankin otteeseen, aivan liian moneen kertaan, että nykyään minun on vaikea luoda luottamus ihmisiin ja pelkään koko ajan, että joku pettää minut taas. Jos A tai S tekisi sen, minä en enää jaksaisi. Muutenkin mietin aika usein itsetuhoisia ajatuksia, mitään en ole vielä toteuttanut tosin...

Itken tai minua vähintään itkettää aika usein. Elokuvat, kirjat lähinnä itkettävät minua ja sitten saan lisää potkua säälimällä itseäni. Säälittävää...

Olen nirso siis ruuan suhteen. En tykkää useimmista muiden ihmisten herkuista ja tätä ihmiset aina ihmettelevät. Kerran, kun kehusin erään ihmisen tekemää ruokaa, hän väitti minun valehtelevan eikä ollut uskoa sitä. Useimmista ruuista kun en tykkää kerta.

Joka tapauksessa ystäväni ainakin kuvailevat minua kauniiksi (hmm...), ihanaksi, hauskaksi ja luotettavaksi ihmiseksi. :)