Jäkishullut ja muutkin varmaan tietävät, että menossa ovat nyt Moskovassa jääkiekon MM-kisat. Minä pidän tosi paljon jääkiekosta, penkkiurheiluna siis. Jäällä itse olisin aivan avuton. :D Seuraan siis nytkin jokaisen matsin minkä vain harkoiltani pystyn joko televisiosta tai sitten radiosta. Olen seurannut jo monena vuonna. :)  Eilinen tappio Venäjälle oli siis masentava, vaikkakin se lohduttaa jonkun verran, että kyseessä ovat vasta alkulohkot, eikä niillä sinänsä ole mitään väliä. Suomi on sentään lohkon toisena. Suomen olisi jo aika voittaa nämä MM-kisat! :) Viime voitosta kun on jo 12 vuotta... Aivan liian kauan... Liian usein ollaan tultu kakkosiksi, Olympialaisissakin tultiin...

Jääkiekon lisäksi olen seurannut jalkapallon MM-kisoja. Viime kesänä seurasimme koko perheen voimin niitä ja täytyy sanoa, että se yhdisti jotenkin perhettämme. Nytkin jääkiekkoa seuraa minun lisäkseni pikkuveljeni ja isäni. Joskin minä seuraan kaikkein fanaattisimmin. Sekin kuitenkin jollain tapaa lähentää meitä. Urheilulla on siis aika hyväkin vaikutus perheisiin. FCVenus-leffassakin jalkapallo, joka on ollut erottaa miehet ja naiset, se lähentääkin heitä. :) Se tosin on vain elokuva, mutta kuitenkin. :D

Urheilua tulee kuitenkin televisiosta koko ajan. Eri vuodenaikoina vain eri lajeja. Kaikkea minäkään en seuraa, itse asiassa aika harvaa. Formulat ovat minun mielestäni unettavia, samoin kuin ralli. Mäkihyppy on aika mielenkiintoista, mutta kaikki muu sitten aika tylsää... Jonkun mielestä taas kaikki urheilu on mielenkiintoista ja hän seuraakin sitten kaikkea.

Mitä urheilua te seuraatte, vai seuraatteko mitään? Onko täällä muitakin jäkishulluja? :D